utorak, 17. kolovoza 2010.

cvijet.....

sviđa vam se ovo?......




evo kako i sami možete napraviti ovakav cvijet....:))

na običnoj žutici olovkom sam nacrtala stilizirani cvijet:)......priznajem,nemam dara za crtanje ali to za ovu priču nije važno:))......mogla sam ga i prekopirati s nečega ali ovako mi je bilo draže:)....




položim komad žutice s crtežom na platno.....u ovo slučaju sivi lan:)...




polako proštepam šav po nacrtanom cvijetu.....




na sredini svake latice rezačem ili škaricama s unutarnje strane gdje je žutica prorežem malu rupicu 3-4 mm.....




još mi je potrebna vata ili blazinice i štapić......koristila sam onaj za ražnjiće ali mogla sam i običnu čačkalicu:)).....




pažljivo kroz prorezanu rupicu štapićem uguram vatu......komadić po komadić dok ne napunim cijelu laticu.....




nakon što sam sve napunila iglom i koncem zašijem rupice....




dobila sam ispupčeni cvijet :))).....
i skrojila novu torbicu:))......nastavak s torbicom u sljedećem postu:)).....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...